Divendres Rotatius

Cos i Escolta

Un divendres al mes
18:00h a 20:00h
Preu sessió: 25€

Us proposem posar-vos en contacte amb el vostre cos a partir de l'escolta conscient d'una mateixa. La tècnica que utilitzarem per connectar-nos de pell cap endins i sentir-nos ben a prop és la Pedagogia Cos i Moviment®.

Els objectius:

· Escoltar el nostre cos i habitar-lo de manera conscient
· Activar la nostra intuïció i saviesa corporal
· Concretar pràctiques d'autocura cap a nosaltres mateixes
· Activar la intel·ligència i la memòria corporal
· Reconèixer la nostra potència femenina
· Augmentar l'energia corporal i la vibració energètica del nostre cos
· Practicar des del plaer


L'estructura:

Al llarg del curs es faran 6 sessions una vegada al mes, d'octubre a març. Cada sessió tindrà una durada de 2 hores. Hi haurà la possibilitat d'assistir a cada sessió de manera independent però es recomana fer tot l'itinerari perquè hi haurà un fil conductor al llarg del curs:

1. A L'ESCOLTA DEL COS (Octubre): Què sento, què em fa bé i què em cuida.
2. NÉIXER PER UNA MATEIXA (Novembre): La importància de l'inici. Escoltar i respectar el propi temps per néixer i renéixer cada vegada que ho necessito.
3. LA TERRA ÉS ALS MEUS PEUS (Desembre): Connexió amb la terra, què em dóna mesura i què em dóna força.
4. JO, TU, NOSALTRES (Gener): Connexió i relació amb les altres. Dibuixar, transitar i escoltar els límits que posa el meu cos en la relació.
5. UNIÓ DE CONTRARIS (Febrer): Acceptació de les polaritats.
6. L'UNIVERS I JO (Març): Com la meva pell escolta l'espai.


Quina filosofia ens acompanyarà:

Al llarg de les 6 sessions ens donarem permís per SER, des del plaer i l’escolta cap a nosaltres mateixes. Tenint present que la finalitat última és fer-nos bé i tenir un espai per mimar-nos i connectar amb la nostra potencialitat femenina.


Com treballa la pedagogia Cos i Moviment®:

La Pedagogia duu a la consciència la unitat corporal i energètica que som. Es basa en el comportament del sistema nerviós mitjançant exercicis concrets que potencien l’equilibri dels sistemes que regulen el moviment, les funcions emocionals i mentals. Potencia l’escolta corporal, activa els circuits energètics i ens connecta amb la nostra memòria i saviesa corporal.

La Pedagogia Cos i Moviment té una genealogia femenina interessantíssima que ha transmès la seva saviesa de manera personalitzada, de mestra a deixebla, en línia directa, sense manuals ni dreceres. Tot començà de la mà de Fedora Aberastury amb el Sistema consciente para la técnica del movimento a Argentina y Yiya Díaz, que va ser qui va introduir la tècnica a Catalunya, l’anomenà Cos Art. Mona Belizán va ser la seva deixebla fins que va iniciar una línia pròpia d’investigació que culminà amb la Pedagogia Cos i Moviment. Actualment, Ana Maria Vidal, està donant una dimensió d’escolta al treball i està permetent ampliar els registres energètics amb els quals es treballa.

Es tracta d’un treball delicat que requereix de molta cura perquè la seva potencialitat és enorme degut a la seva capacitat d'empoderar-nos des de la humilitat.

Utilitzem el moviment lliure i la música per inspirar-nos i nodrir de nous trajectes corporals el nostre cos en l’espai.


LLOC on es realitzarà:

La Selva del Camp (Tarragona)
a Les Golfes de ca Flassada
Passatge Carnisseria, 20, La Selva del Camp
Com arribar

Just entrar a La Selva del Camp ens trobem amb una rotonda que és la plaça de Catalunya.
S'agafa direcció: Hotel La Selva, pujant per l'avinguda de la Llibertat.
Quan s'arriba a la rotonda es baixa pel carrer dels molins i es gira a l'esquerre direcció cementiri.
Al costat del cementiri hi ha un aparcament gratuït.
Deixeu allí el cotxe i aneu caminant, desfent el camí, fins a la rotonda. A l'esquerre: entreu al casc antic, trobareu la Placeta de Sant Andreu. A l'esquerra, hi ha el Passatge de la Carnisseria.
A mig passatge, al número 20 hi trobareu Les Golfes de ca Flassada. (El recorregut caminant és el marcat amb puntets grocs al plànol)

Ubicació Pàrquing AQUÍ


Inscripcions a info@espaievohe.com o truca'ns al 722.141.004
Les sessions es realitzaran amb un mínim de 6 inscripcions